إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إخوان كول أسوان

الأختلاف للتميز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
abo mohammed
نائب المدير

ذكر عدد المساهمات : 520
الاوسمة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 1187177599
بلدي : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Egypt110
مزاجك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 110
هوايتك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Sports10
المهنة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Counse10
من اين علمت عن المنتدي؟؟ : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Untitl72
دعاء : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 15781610

قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Empty
مُساهمةموضوع: قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا   قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Emptyالأربعاء يناير 21, 2009 9:52 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

اصدقائي الاعزاء اعضاء منتدى ديفرنت اقدم لكم حقيقة قطر والتي تدعي انها تنصر شعب غزة

قطر وبلا فخر التي تدعي انها تنصر غزة وتهاجم مصر بكل السبل وبكل الطرق السياسية والدبلوماسية والاعلامية وقناة الجزيرة مشكورة قامت بالدور المطلوب منها من اسرائيل وهي مهاجامة مصر ودلوقتي وبكل صراحة هتكل عن قطر وقناة الجزيرة
بس الاول هبداء بقطر

قطر التي تقول انها تساند غزة اراضيها كلها متاحة للقواعد الامريكية واكبر قاعدة امريكية موجودة خارج امريكا موجودة في قطر وطبعا الكويت بس هنتكلم عن قطر عشان من الاخر كدة عايزة تتزعم العرب وطبعا تنفي مصر من على خريطة زعامة العرب ومن القضية الفلسطينية الاسرائيلية وهذا طبعا لمصلحة اسرائيل قطر التي تدعو العرب على مقاطعة اسرائيل علاقتها مع اسرائيل متتازة واسرائيل لها سفارة في قطر وعلاقات دبلوماسية امريكية اسرائيلية
قطر عندما امريكا قامت بمهاجمة العراق وقام بوش بضرب العراق حد عارف الطيران الامريكي ضرب العراق من اي قاعدة موجودة ؟؟؟؟
هجاوب عشان اوضح ايه هيا قطر
الطيران الامريكي ضرب العراق من قطر ومن الكويت واكبر قاعدة امريكية موجودة في قطر واللي يذهل الواحد ان قطر تحرس هذة القاعدة بقوات قطرية
وجبت صور للقاعدة دي عشان تعرفو مين هما عدو غزة الحقيقين

قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 445010968

طبعا احنا قعدنا نشتم في مصر والرئيس بتعها وجينا على بلدنا زيادة عن اللزوم وانا لست مؤيد او معارض لسيادة الرئيس

لاكن بجد عايز اوضح الحقيقية لان مصر دي بلدي ودة حقها عليا وكمان غزة فيها اخواتي المسلمين اللي الناس دلوقتي كل واحد عايز يفرد عضلاته يستغل الموقف بتاع غزة ويضرب من تحت الحزام قطر ظهرت حقيقتها امام العالم وهقول على حاجة كلنا شوفنها بالنسبة لقناة الجزيرة بس بعد شوية

قطر لا توجد علاقة او مصلحة تربطها باسرائيل فلماذا تقيم علاقات وصداقات معها وتهاجم مصر في ليست تربطها حروب او اي اتفاقيات تلزمها بعمل علاقات مع اسرائيل ليه بقى بتعمل علاقات معاها ولية تخلي امريكا تهاجم العراق من اراضيها ؟؟؟؟؟
مصر علملت اللي ما يعمل مع فلسطين حروب وشهداء معظم حروبنا مع اسرائيل كانت بسبب القضية الفلسطينية
يبقى احنا جينا فعلا على بلدنا ؟؟؟؟ لما ايدنا قطر وهجمنا على مصر والحكومة المصرية

هنيجي بقى لقناة الجزيرة القطرية العميلة لاسرائيل ؟؟؟
اة عميلة لاسرائيل طيب ليه هقول ليه دلوقتي

من فترة بجد مش فاكر امتى التاريخ بس هيا قريبة من احداث اضراب المحلة كنت بتفرج على برنامج الطبعة الاولى على قناة دريم وجه المذيع وقال ان وفد رفيع المستوى يزور قناة الجزيرة القطرية وقال طبعا دة موقف غريب ومينفعش الوفد يجي من نفسه لاكن طبعا بموافقة الحكومة القطرية اللي هيا خايفة على مصلحة فلسطين وبتخلي اسرائيل تزور قناة الجزيرة
وهنيجي لموقف اغرب واغرب وكلنا شوفناة على قناة الجزيرة ايه هوة ؟؟؟؟

طبعا كلنا شوفنا ان قناة الجزيرة بتصور جنود الاحتلال الاسرائيلي في اماكن تمركزهم بالمدرعات والدبابات والقوات في التمركزات التي تهاجم منها غزة ومفيش اي قناة غير الجزيرة جابت الصور دي ، محدش يقولي اشمعنا الجزيرة هيا بس اللي مسموح ليها تصور جيش اسرائيل في تمركزاتة وقواعدة ؟
واسرائيل اساسا مش بتسمح لحد انه يصور قواتها
وسمعنا وشوفنا بعنينا قناة الجزيرة وهي مش لاقية مصيبة تلبسها لمصر صح وطبعا دة ليه عشان تهيج الشعب المصري علي الحكومة وتقلب الدنيا في مصر ودة لمصلحة مين اسرائيل طبعا عشان مصر زي اللقمة في الزور بالنسبة لاسرائيل وعايزة تزيحها من طريقها وللاسف وكل الاسف اللي بيسعدها كدة دولة عربية وهي قطر
يارب تكونو عرفتم مين قطر وعايزة تعمل ايه بالظبط وبلاش نيجي على بلدنا زيادة عن اللزوم
قطر عميلة اسرائيل والجزيرة قناة اعلامية عميلة لاسرائيل وليست قناة ممكن الوثوق فيها
شكرا على وقتكم ويارب تكون استفدتو من الموضوع

حسبي الله ونعم الوكيل

عدل سابقا من قبل ag21 في الإثنين يناير 26, 2009 4:16 pm عدل 1 مرات
Batman
مشرف Cool
Batman

ذكر عدد المساهمات : 347
الاوسمة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Fb3d4910
بلدي : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Egypt110
مزاجك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 3410
هوايتك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Swimmi10
المهنة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Player10
من اين علمت عن المنتدي؟؟ : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 16051512

مُساهمةموضوع: رد: قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا   قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Emptyالخميس يناير 22, 2009 11:28 am

انا من رأيى ان كل رئيس من رؤساء الدول العربية خايف انه يتشال
او يتعزل
وبالتالى ليست هناك وحدة عربية
http://www.ikhwancool.yoo7.com
asar
مشرفة Cool
asar

انثى عدد المساهمات : 346
هوايتك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Readin10
المهنة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Collec10

مُساهمةموضوع: رد: قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا   قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Emptyالخميس يناير 22, 2009 2:13 pm

انا معاك في معظم النقط اللي قلتها بس هختلف معاك في نقطه واحده
احنا مش جايين على بلدنا ولا حاجه بالعكس ده انا حاسه ان الشعب المصري خامل جدا ومتخاذل
ده احنا حتى مقدرناش نمنع مصر من تصدير الغاز لاسرائيل اللي بيتصدر بسعر عشر قروش لكل متر مربع
ده اول تواطؤ عملته حكومتنا المحترمه غصب عن مطالب شعبها وكمان مصر كانت قافله المعابر حتى من قبل الحرب يعني شاركه في الحصار ومكانش عندها الجراه انها تطرد السفير الاسرائيلي وحاجات تانيه كتير مصر عملتها اثناء الحرب لو ركزت فيها هتلاقيها
كلها ضد المصالح الوطنيه وبتدقيق بسيط هتلاقيها لمصالح فرديه في المقام الاول
انا عندي كلام كتير قوي بس انا كده طولت عليكو
THE MYTH
مدير عام
THE MYTH

الاوسمة : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا 110
هوايتك : قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Painti10

مُساهمةموضوع: رد: قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا   قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا Emptyالخميس يناير 22, 2009 11:42 pm

المشكله في الحاكم
ودي مشكله الدول العربية
(الحكام)
ربنا ابتلانا نحن العرب والمسلمين بحكام الله المستعان عليهم
قطري ,مصري ,سوري , يمني ........إلخ

قطر هل هي مع غزة ام مع اسرائيل ؟؟؟؟ اين الحقيقية ؟؟؟؟ هتلاقيها هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-