إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إخوان كول أسوان

الأختلاف للتميز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)

asar
ZAKEER
STORM
abo mohammed
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
بشمهندسة ريهام فيما بعد
عضو جديد

انثى عدد المساهمات : 6
بلدي : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Egypt110
مزاجك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 S3eed10
هوايتك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Painti10
المهنة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Collec10
من اين علمت عن المنتدي؟؟ : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Untitl72

الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالسبت مايو 09, 2009 10:21 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شكرا يا جماعة على اختياركوا ليا وان شاء الله لو اشتركت اكون عند حسن ظنكم باذن الرحمن
بس معلش اعذرونى انا مشغولة اللوقتى جدا فى مشروع الترم
دعواتكم معانا
ويا استاذ ملك الاحساس.حضرتك بتقول كان نفسك تدخل هندسة
اختك بتقولك ربنا بيحبك
بلا وقع قلب _وبلاش اقول لحضرتك على باقى الامراض المزمنة اللى جتلنا من ورا راس الحاجة هندسة
عسى الله انا يوفقكم ويوفقنى لما يحب ويرضى[/b][/color]
[b] [b]سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ، أَشْهَدُ أَنْ لاَ إِلَهَ إِلاَّ أَنْتَ، أَسْتَغْفِرُكَ وَأَتُوبُ إِلَيْكَ[/[/b]b]

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عدل سابقا من قبل بشمهندسة ريهام فيما بعد في الثلاثاء مايو 12, 2009 2:25 am عدل 1 مرات
THE MYTH
مدير عام
THE MYTH

الاوسمة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 110
بلدي : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Egypt110
هوايتك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Painti10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 10, 2009 5:06 pm

اولا شكرا لردك علينا
وربنا يوفقك يارب انتي وباقي الطلبه
وعقبال اخر سنه ان شاء الله
وعلي العموم انتي تشرفي وتنوري الكرسي في الوقت اللي تكوني جاهزة فيه

الجريح
عضو فضي
عضو فضي
الجريح

ذكر عدد المساهمات : 990
الاوسمة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Tmqn3
مزاجك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 710
المهنة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Collec10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالأحد مايو 10, 2009 9:56 pm

انا بشكرك يا بشمهندسه
ريهام
عارفه لو كانت الهندسه دى حطلعنى مجنون انا كنت عايز ابقى مجنون هندسه
لانى كنت حابب ابقى مهندس اوى
وعلى العموم كل واحد بياخد نصيبه
بشمهندسة ريهام فيما بعد
عضو جديد

مزاجك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 S3eed10
من اين علمت عن المنتدي؟؟ : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Untitl72

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالثلاثاء مايو 12, 2009 12:25 am

ربنا يكرمكم ويعزكم ان شاء الله
بشمهندسة ريهام فيما بعد
عضو جديد

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالأربعاء مايو 13, 2009 6:37 pm

ألسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اديت لنفسى حبة فرش قولت اما ادخل اسلم عليكوا
وبستاذنك يا ستورم لو تحبى . تقبلينى صديقة ليكى

وانا بقى عايزة اسالك سؤال .مش عارفة يمكن تكونى اسألتيه قبل كدة

ايه هو معنى السعادة بالنسبة ليكى
يعنى من غير عقد ايه اللى بيخليكى سعيدة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وجزيتى خيرا
سبحانك اللهم وبحمدك .اشهد الا اله الا انت .استغفرك واتوب اليك
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
abo mohammed
نائب المدير

ذكر عدد المساهمات : 520
الاوسمة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 1187177599
مزاجك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 110
هوايتك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Sports10
المهنة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Counse10
دعاء : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 15781610

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالجمعة يونيو 19, 2009 4:48 pm

ايه يا استورم مش ناوية تقومي من على الكرسي

ولو قومتي تحبي مين يقعد مكانك
STORM
مشرفة Cool
STORM

انثى عدد المساهمات : 316
الاوسمة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Tamauz
هوايتك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Writin10
المهنة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Studen10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالجمعة يونيو 19, 2009 7:50 pm

اوك انا هقوم بقي لاني قعدت كتير اوي

وعاوزة حضرتك بقي يا مديرنا تقعد مكاني بعد ازنك

ag21

abo mohammed
نائب المدير

ذكر عدد المساهمات : 520
الاوسمة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 1187177599
مزاجك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 110
هوايتك : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Sports10
المهنة : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Counse10
دعاء : الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 15781610

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)   الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM) - صفحة 2 Emptyالأحد يونيو 21, 2009 10:04 pm

عيزاني انا اقعد على الكرسي

حاضر مفيش مشاكل

الكرسي هينطق من الفرحة عشان العضوة المهم نورتة وشرفتة(STORM)
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-