إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
مرحبا " اهلا وسهلا " بك
إن كنت زائر أتمني انك تكون من افضل الاعضاء عندنا
إخوان كول أسوان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

إخوان كول أسوان

الأختلاف للتميز

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة

doctor.sarah
asar
abo mohammed
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
asar
مشرفة Cool
asar

انثى عدد المساهمات : 346
بلدي : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Egypt110
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Readin10
المهنة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Collec10

الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 22, 2009 12:38 am

بسم الله الرحمن الرحيم
امنياتي كتير في منها اللي اتحقق ومنها اللي لسه واللي لسه محققتوش اني انجح في شغلي واكون مترجمه ناجحه والناس تطلبني باسمي

اكتر شيء ندمت عليه هي خطوبتي الأولى

كلمه شكر خارج المنتدى اوجها لأمي عشان هي أغلى حد في حياتي وداخل المنتدى لag21عشانهو اللي عرفني على المنتدى وبيساعدني كتير الكترونيا

ليا لازمه في الكلام بس مش باينه اوي كتير بقول كلمه (فاهمه, فاهم ,فهماني) بس يعني مش ملحوظه للدرجه ومحدش بيعلق عليها ولو حد علق مش هزعل لأنه هيكون هزار وانا شخصيا مش بعلق قوي على حد

ذكرياتي ابتديت احسبها من يوم ما اتخطبت وانا بعتبر نفسي حبيت بجد مره واحده وهو خطيبي دلوقتي لأن خطيبي الأولاني كدب عليا وخلاني احب شخصيه غير حقيقته وطبعا الشخصيه اللي حبيتها دي ملهاش وجود اذا مكانش حب اساسا

الدمزع في الحب لو كانت خوف على الحبيب او من الحب الشديد تبقى قوه في الحب اما لو كانت خوف من الحب نفسه تكون ضعف

اكتر فيلم عربي عجبني النهر الخالد اكتر اغنيه اغنيه بعشق الغنا لآمال ماهر
asar
مشرفة Cool
asar

بلدي : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Egypt110
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Readin10
المهنة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Collec10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 22, 2009 6:07 am

حضرتك يا ملك الإحساس شخصيه جميله جدا جدا ومن الشخصيات اللي بحب اتعامل معاهم عشان بحس ان انت طيب اوي اوي ودمك خفيف وبتحب اصحابك وكل اللي يتعامل معاك اكيد هيحس بده ولما قولت انك زي اخويا الصغير ده معناه اني حاسه انك شخصيه بسيطه مش مكلكعه يعني وكفايه مدح فيك بقى احسن تتغر علينا وعلى فكره انا رجليا نملت من القعده على الكرسي
الجريح
عضو فضي
عضو فضي
الجريح

ذكر عدد المساهمات : 990
الاوسمة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Tmqn3
مزاجك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 710
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Painti10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 22, 2009 7:53 am

ياعنى قصدك ايه تعبتى من الاجابه ولا ايه رجليكى نملت ياعنى ههههههههههههههههههههههه
ZAKEER
مدير عام
ZAKEER

ذكر عدد المساهمات : 223
بلدي : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Saudi210
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Travel10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 22, 2009 11:07 am

السلام عليكم أثار
الحمدلله لحقتك قبل ما تقومى من على الكرسى

انا مبعرفش أسال على فكره بس يعنى هما كام سؤال على الطاير كده
4_كام شخص ثقه فيهم لا متناهيه ومين هما
5_ايه هى الصدمات اللى أثرت فيكى اوى
6_انتى طبعا قلتى رأيك فى كل واحد فينا بصراحه انتى ايه بقى العيوب وبصراحه اللى شيفاها او متخيلاها فى كل واحد فينا بس عاوز ذمه فى السؤال ده
7_لو اديتك عصا سحريه وقلتلك غيرى بقى فى الدنيا براحتك وطبعا هتبتدى من نفسك وهتعدى على المنتدى انتى وماشيه
كل الدنيا يعنى غيرى براحتك
8_هل انتى راضيه عن نفسك
9_لو ليكى امنيه واحده فى الحياه هتتمنى ايييييييييييه

معلش بقى طولت عليكى اصل انتى عارفه مواصلات رايحه وجايه والزحمه بالعافيه وصلتلك فبالمره بقى
يلا سلامو عليكو
THE MYTH
مدير عام
THE MYTH

الاوسمة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 110
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Painti10

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالأحد فبراير 22, 2009 3:11 pm

الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2

الله عليكم
بجد انتم اكبر من اي كلمة شكر او تعليق علي مجهودكم وروحكم الجميله
والاهم هو " حبكم للمنتدي " برااافو

سؤال بقي علي السريع بعد اذنك يا كابتن زكير
ايه اللي ناويه تعملية بعد التخرج ان شاء الله وبالتوفيق يارب
ومدي علاقتك بالناس

Very Happy Again special thanks for all Very Happy
الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2
abo mohammed
نائب المدير

ذكر عدد المساهمات : 520
الاوسمة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 1187177599
مزاجك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 110
هوايتك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Sports10
المهنة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Counse10
من اين علمت عن المنتدي؟؟ : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Untitl72
دعاء : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 15781610

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 10:51 am

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 12

خلاص يا اثار بكرة هتقومي من على الكرسي تحبي مين يقعد مكانك ؟؟؟؟

وبجد شرفتي ونورتي كرسي الاعتراف
الجريح
عضو فضي
عضو فضي
الجريح

ذكر عدد المساهمات : 990
الاوسمة : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Tmqn3
مزاجك : الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 710

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالإثنين فبراير 23, 2009 12:28 pm

ياعم خليها تجاوب فى الاول ما ليناش دعوه لازم تجاوب فى الاول
asar
مشرفة Cool
asar

مُساهمةموضوع: رد: الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة   الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة - صفحة 2 Emptyالسبت فبراير 28, 2009 4:00 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
انا آسفه جدا اني هجاوب بعد ما قمت من على الكرسي بس عشان اللي سألوني ميزعلوش مني
بالنسبه لأسئله كابتن زكير
1- هختار اني أعيش فلأسكندريه عشان هي بلد جميله جدااااااااا
2-وانا في ثانوي كان حلمي أدخل الألسن وفعلا جبت مجموعها وجبت 96%ادبي بس لو كنت دخلتها مكنتش هبقى قسم انجليزي عشان كده اختارت الآداب
3- مينفعش احب من غير ما أتحب لآزم يكون في حب متبادل وكمان بكره اني أتحب من غير ما أحب لأني بتخنق وبحس ان الشخص ده مفروض عليا
4-كتير اوي ثقتي فيهم لا متناهيه طبعا اهلي واخواتي وخطيبي ومعظم صحباتي
5-حصلتلي مره صدمه جامده بسببها تعبت وكنت هدخل المستشفى بس ربنا ستران ناس وصلولي ان خطيبي الأولاني انتحر بس جت سليمه والحمد لله
6- بالنسبه للعيوب فابلنسبه ليك انت بالذات يا زكير انك مش بتدخل كتيروباقي المنتدى زي الفل والحمد لله بس انت شد حيلك معانا شويه
7-يااااااااا دا انا هغير الدنيا كلها اول حاجه هرجع عهد الخلافه الإسلاميه والمسلمين يكونوا هما ساده العالم زي عهد النبي (ص)وبالنسبه للمنتدى هديله صلاحيات تخليه احسن من الفيس توك اصدي بوك
8-انا الحمد لله راضيه عن نفسي جدا جدا جدا
9-ليه امنيه واحده بس سيبني اتمنى براحتي بس عموما هتمنى اني أكون غنيه عشان اقدر انفذ المشاريع اللي فدماغي

وبالنسبه لسؤال ميث
انا ان شاء الله بعد التخرج ناويه اقدم تمهيدي مجستير في الترجمة ويا ريت تدعولي بجد في الموضوع ده لأنو حلم حياتي ويارب يتحقق
بالنسبه لعلاقتي بالناس فهي الحمد لله فوق الممتازه حتى مع اللي بتعامل معاهم لأول مره بيقولولي اني عندي كاريزما عاليه

وشكرا لكل المنتدى على الأسئله دي وبعتذر مره كمان خصوصا لملك الإحساس اني جاوبت دلوقتي بس عشان والله جهازي كان بايظ ومعرفتش ادخل

الكرسي بيرحب بالمشرفة (asar ) ويتمنى لها جلسة مريحة وطويلة
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-